קריאה נעימה

חשיבות עורך דין דיירים בהליך התחדשות עירונית [תמ"א 38 / פינוי בינוי]

תוכן עניינים

לייעוץ והכוונה השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדרך הבטוחה לפרויקט מוצלח

פרויקט התחדשות עירונית הוא פרויקט שמאחוריו עומד הליך תכנוני ומשפטי ארוך, מורכב ועדין, מהרגע בו נוצר עניין סביב האפשרות להתכנותו של הפרויקט, ועד להשלמתו ואכלוסו בהצלחה.

שי פרטוש עו"ד ונוטריון, הינו משרד המתמחה בתחום תכנון ובניה והתחדשות העירונית  ובעל ניסיון עשיר משנת 2010.  

משרדנו מלווה בהצלחה עשרות פרויקטים עפ”י תוכנית תמ”א 38/1 (חיזוק ועיבוי), תמ”א 38/2 (הריסה ובניה), פינוי בינוי ו"חלופת שקד בעיקר במרכז הארץ. המשרד משלב ייעוץ משפטי עתיר ידע וניסיון ומטרתו לייצג נאמנה את הדיירים תוך עמידה על זכויותיהם, הגדלת תמורתם מהעסקה במו”מ מוצלח והתנהלות נכונה בהפגת התנגדויות.

 

בכל פרויקט של תמ"א 38 או פינוי בינוי, ליזם יש עורך דין מטעמו, מה שמדגיש את החשיבות והחיוניות לכך שלדיירים גם יהיה ייצוג. מומלץ למנות עורך דין דיירים בראשית הדרך, עוד לפני שלב ההתקשרות עם היזם.

הצלחתו של פרויקט התחדשות עירונית תמ”א 38 או פינוי בינוי, טמונה רבות בליווי המשפטי הניתן לדיירים על ידי עוה"ד. אל תתפשרו והצטרפו עוד היום להצלחה מוכחת ולליווי הפרויקט שלכם על ידי עו"ד דיירים אשר מתמחה בתכנון ובניה.

תפקידו של עורך דין דיירים הוא לייצג את האינטרס של דיירים במשא ומתן, מקסום תמורות שהדיירים צפויים לקבל מהיזם, קביעת לוחות זמנים, משה ומתן על ערבויות ופיצויים וכן, יצירת מנגנוני הגנה על הדיירים כקבוצה ועל כל דייר בפרט ועוד.

לשיתוף הכתבה:

מדד לסיום הכתבה:

לעוד כתבות מעניינות

זכויות בדירת מגורים מכוח חוק הגנת הדייר או מכוח חוק זכויות הדייר בדיור הציבורי. לאחר פטירת הדייר  –  הבעלים הרשומים של הנכס היא עמידר

שני חוקים נוגעים לזכויות הדיירות המוגנת לאחר פטירת הדייר המוגן 1. חוק הגנת הדייר [נוסח משולב], תשל"ב-1972 ("חוק הגנת הדייר"). 2. חוק זכויות הדייר בדיור

קרא עוד »